Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Collage voor Jacobien en nieuwe start bezoeker in de spotlights.


Jacobien plaatste de 1050ste reactie. Als dank daarvoor en ook als dank voor de andere reacties die ze achter liet een collage voor haar. Bezoek ook haar website royaltykids.blogspot.com

Mijn creativiteit is een beetje op en aangezien ik heel benieuwd ben wat jullie interessant vinden leek het mij leuk de serie Bezoeker in de spotlights nieuw leven in te blazen. Ik ga het nu anders aanpakken

Hoe werkt het? Jij kunt je site mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl  en ik stuur je wat vragen terug. Dit zijn andere vragen dat die van kleineroyals.blogspot.com. De vragen zullen o.a. gaan over welke royal jij graag eens zou willen ontmoeten/spreken, wat jij interessant vind aan het koninklijk huis (vind jij bijvoorbeeld mode leuk of juist wat voor werk ze doen.) en wat jij verzameld. De antwoorden zal ik dan in een log verwerken.


Tot slot wil ik nogmaals herhalen dat ik graag van jullie hoor over welk lid van de familie jullie meer informatie zouden willen of welk onderwerp jullie graag behandeld zouden willen zien. Logjes over de doop van de kleinkinderen van prinses Margriet en prof.mr. Pieter ben ik mee bezig en binnenkort zal er weer een nieuw deel komen.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de collage, Mariska!!! Hij is echt super leuk! Ik zou het leuk vinden om de kleinkinderen van Christina en Irene als logje willen zien! Je hebt er wel niet veel van maar het lijkt me wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen