Pagina's

donderdag 18 juli 2013

Bezoeker in the spotligts... Jacobien (royaltykids.blogspot.nl)

Al eerder had ik de serie bezoeker in de spotlights. Nu ga ik het weer nieuw leven inblazen. Ik mail nu wat vragen aan de beheerster van een website en aan de hand daarvan stel ik een verhaaltje over die persoon op. De eerste die mij mailde dat ze mee wilde werken was Jacobien , even later kreeg ik ook nog eens collage voor de 3050ste. Reden dus om snel dit logje te plaatsen.  Haar site is royaltykids.blogspot.nl  en ze houd een extra site over haar bedankkaartjes bij http://bedankkaartjes.blogspot.nl/

Jacobien bedankt voor deze collage!
 
Jacobien volgt sinds 2008 de koninklijke familie, maar had in 2007 had ik een ontmoeting met, toen nog, koningin Beatrix. Ze kreeg het toen zelf tegen voor elkaar om tegen het protocol in toch persoonlijk haar tekening aan , toen nog , koningin Beatrix te overhandigen. 

Ze houd van alle landen binnen en buiten Europa de koninklijke families in de gaten, zelf de adellijke families  houd ze bij. Ze houd het nieuws bij via blogs, forums, facebook, twitter en ook ppe-agency en de NOS ze erg handig voor het bijhouden van de koninklijke families. De adellijke families gebeurt meestal via forums en blogs.

Ze bezoekt ook publieke activiteiten van de koninklijke familie. Het is echt maar heel weinig maar als het in de buurt is en op een tijdstip dat ik vrij heb ga ze er heen.

De favoriete royal van Jacobien is Prinses Mathilde van Belgiƫ. Met haar zou ze dan ook een gesprek willen hebben want ze lijkt haar erg aardig en het is mijn favoriete prinses!

De verzameling van Jacobien bestaat uit: Bekers, Lepeltjes, Krantenknipsels, boeken, foto's en ansichtkaarten, alle bedankkaarten en brieven (en foto's), tijdschriften: de vorsten (en mijn blog!)

Het leuke aan het volgen van de koninklijke familie vind Jacobien welke kleding  er gedragen wordt en ze houd van kinderen en dat combineer ik met de koninklijke kinderen.


Jacobien maakt leuke logjes over verschillende koninklijke families en haar website royaltykids.blogspot.nl  is zeker de moeite waard om eens te bekijken!

1 opmerking:

  1. Hoi Mariska,

    Wat een super leuk logje heb je ervan gemaakt!! Leuk dat je mij nog even mailde;-)

    Groetjes Jacobien

    BeantwoordenVerwijderen