Pagina's

dinsdag 23 juli 2013

Zomerstop

De royals genieten van hun vakantie en ook de beheerster van deze website gaat genieten van haar vakantie!  Omdat ik op vakantie slechts beperkte toegang heb op internet zal de site voorlopig niet geüpdatet worden..


Ik wens de bezoekers van mijn website een fijne vakantie toe en hoop dat jullie allemaal lekker kunnen gaan genieten van mooi weer.

Ik hoop jullie na de vakantie weer terug te zien op mijn site voor nieuwe berichten over o.a de doop van de kleinkinderen van prinses Margriet en Prof.mr Pieter en natuurlijk ook voor nieuws. En tot die tijd zou ik zeggen bekijk de logjes die ik afgelopen week plaatste  Terugblik geboorte prinses Amalia
Terugblik op belgische en nederlandse troonswisseling , Uitslag creatiewedstrijd troonswisseling
en natuurlijk ook oudere logjes die je/u nog niet bekijken had.

1 opmerking: