Pagina's

vrijdag 22 oktober 2010

Quizz Wie ben ik: De uitslag

En hier is hij dan de uitslag van de 5de en laatste  Wie ben ik? Quiz

Eerder vermelde ik dat met deze quiz bonuspunten te halen waren bij  Maaike , maar die heeft haar website helemaal vernieuwd en de uitslagen van de vorige quiz niet meer. Wel heeft ze kunnen vinden dat Jenny het meeste punten had. Jenny krijgt aan het eind dan ook twee bonuspunten.

Wieishet5


Puntentelling
Eerder vermelde ik dat met deze quiz bonuspunten te halen waren bij  Maaike , maar die heeft haar website helemaal vernieuwd en de uitslagen van de vorige quiz niet meer. Wel heeft ze kunnen vinden dat Jenny het meeste punten had. Jenny krijgt aan het eind dan ook twee bonuspunten. De gene met het meeste punten krijgt aan het eind een collage.

Uitslag van de 5de quiz

Jenny 16 punten + 2 bonuspunten (Geen gebruik gemaakt van hints) = 18 Punten
Anja 12 punten (eerste persoon fout)+ 3 bonuspunten (geen gebruik gemaakt van hints , eerste antwoorden opgestuurd) = 15 punten
Vivian 15 (een naam van Bernardo vergeten) + 2 Bonus (geen gebruik gemaakt van hints ) = 17 Punten
Corry 16 Punten + 2 Bonuspunten = 18 Punten

Het maximaal aantal te halen punten was 16 punten + 3 Bonuspunten = 19 Punten. De mensen die mee hebben gedaan bedankt voor het meedoen!

Als we deze uitslag optellen bij de uitslag van de andere Quizen is de uitslag als volgt:

Jenny  19 + 17+ 18 + 18 + 18 +twee bonuspunten voor de quiz van Maaike = 92 Punten punten
Vivian 0+18+17 + 19+ 18 = 72 Punten
Dagmar 18 + 15+15 + 16 +0= 64 punten
Anja  0+17+5 + 11+15 = 48 punten
Corry 0+0+0+0+18 = 18 punten
Jannemieke 5 + 0+ 0+0 = 5 punten

In de eerste quiz en de laatste quiz was het maximaal aantal punten 19 en bij de tweede en derde en vierde quiz was het maximaal aantal punten dat je kon halen 18. Als iemand 0 punten heeft heeft die gene die quiz niet mee gedaan.

Ik heb alle antwoorden niet meer in de logjes staan, dus wil je een van wuizen nog opsturen dan kan dat nog wel.

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen. Een collage voor jullie allemaal:

BedanktQuiz 

Er is een winnaar: Jenny! Een collage en twee avatars voor jou

Collage Jenny quiz 

VoorJenny FotoFlexer_Photo Morgen komt er een nieuwe quiz online!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jenny! Mooie collages en avatars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collage! Jammer dat de quiz weer ten einde is, ik heb de laatste helaas gemist...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verassing zeg, de collage en avatars zijn echt supergaaf! Ik vond deze quizen dan ook altijd erg leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen