Pagina's

woensdag 20 oktober 2010

Heb ik deze outfit niet eerder gezien? {2}

In de categorie.'Heb ik deze outfit niet al eerder gezien?' steeds een outfit dat een van een van de Nederlandse royals die al eerder gedragen is, erg lijken op een ander al eerder gedragen oufit, of oufits die gewoon op elkaar lijken.

Dit keer een outfit van Prinses Maxima. Of het echt precies het zelfde is dat is toch lastig te zien , maar het lijkt in iedergeval veel op elkaar. 


Fotosessie in december 2008. Bron: RVD

Bij startsein Schoenmaatjes in Den-Haag op 9 September 2010.
Met dank aan http://betuwseoranjefans.punt.nl/ niet over nemen zonder toestemming!

En wat vinden jullie. Is het een geslaagd outfit? Of had ze het beter maar niet meerdere keren moeten dragen.

7 opmerkingen:

  1. Mooie outfit! Leuk om Maxima een keer in spijkerbroek te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel geslaagd outfit, maar ze heeft het al wel meerdere keren gedragen dan 2x!
    -------------------------------------
    Okee bedankt dat je het zegt ik heb alleen van deze twee momenten foto's gevonden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik vind het haar wel leuk staan, ze heeft het idd al vaker dan 2 x aangehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een geslaagde outfit, leuk dat ze het meerdere keren gedragen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik vind dit een hele mooie set. Ze heeft het ook een keer in Wassenaar gedragen. Het is van het Italiaanse merk Missoni. Daar heeft Laurentien ook eens wat van gedragen.

    BeantwoordenVerwijderen