Pagina's

dinsdag 19 oktober 2010

Even een berichtje...

Hetkroonprinselijkgezin
Ik heb de laatste tijd geen nieuws geplaatst , maar alleen maar extra logjes.
Ik ben er benieuwd  of jullie het nieuws graag weer nieuws op deze site zouden willen zien en welke van de extra logjes jullie het leuks vinden.
Voorbeelden van extra logjes: Heb is dze outfit niet al eerder gezien? , Koninklijke Quotes , In the spotlights, Stellingen , Het fotoalbum van... , Koninklijk , maar toch heel gewoon.

PS. Vergeet niet te stemmen voor de Royal of the year verkiezing en vergeet ook niet mee te doen aan de quiz. De uitslag van de quiz komt als alles goed gaat Vrijdag online.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het prima dat je alleen achtergrond logjes plaatst! Voor het nieuws zijn er genoeg andere sites! 'K vind categorieen over outfits enz. altijd erg leuk... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het wel goe ddat je alleen extra logjes plaats die zijn erg leuk, op andere sites kun je ook al veel nieuws vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prima hoor, nieuws sites zijn er genoeg en dit wat jij doet is ook erg interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zijn best veel nieuwssites, en zelf vind ik extra logjes altijd heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je site alleen maar leuker geworden sinds je al die gezellige extra logjes plaatst!

    BeantwoordenVerwijderen