Pagina's

maandag 4 oktober 2010

Heb ik deze outfit niet al eerder gezien? {1}

In de categorie.'Heb ik dit outfit niet al eerder gezien?' steeds een outfit dat een van een van de Nederlandse royals die al eerder gedragen is, erg lijken op een ander al eerder gedragen oufit, of oufits die gewoon op elkaar lijken.

Helaas kon ik geen afbeelding meer vinden die ik kan plaatsen dus helaas linken:

Feest 40ste verjaardag Prins Willem-Alexander (1 september 2007)

19 Juni  2010 tijdens het huwelijk van de zweedse krronprinses Victoria met Daniel Westling.

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat ze het twee keer heeft gedragen maar voor mij hoeft ze het niet nog een keer te dragen, vind het geen mooie jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja net als de jurk van margrethe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je bedoelt: Heb ik DEZE outfit niet eerder gezien? Klinkt wat mooier... :)
    Ik vind het een prachtige jurk! Heel mooi dat rood, super de (derde!) keer in Stockholm met dat diadeem erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit een vreselijk lelijke jurk, ik snaap niet dat ze hem nog een keer draagt, en ook nog wel op een bruiloft van haar petekind!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met moet inderdaad deze outfit zijn. Ik vind de jurk niet mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan deze foto's niet zien, maar weet wel over welke outfit het gaat. Ik vind het de koningin hartstikke mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen