Pagina's

woensdag 27 oktober 2010

The Dutch Royal of the year 2010 {Ronde 3}

Op deze site gaan we opzoek naar het leukste , aantrekkelijkste , liefste lid van de koninklijke familie, dit gebeurt door de 'The Dutch Royal of the year' verkiezing. Deze verkiezing heeft 3 voorrondes en een finale waarin een winnaar gekozen wordt. In deze derde -en laatste - ronde zijn de kinderen aan de buurt.
Stemmen is niet moeilijk , om jouw stem uit te brengen hoef je alleen maar op de foto van jouw favoriet te klikken.  Helaas zijn het dit keer de meeste foto's niet echt actueel.
Per ronde zullen de drie met de meeste stemmen naar de finale gaan en er zal uiteindelijk ook nog een Wildcard komen.
On this website we go looking for the best, most attractive, beloved member of the royal family in 'The Royal Dutch of the Year "election. This election has 3 heats and final. In this heat it is time for the kids.  You can leave your vote by clicking the picture of your favorite. Finaly, the three with the most votes go to the final.

PrinsesAmalia PrinsesAlexia PrinsesAriane Gravin LuanaGravinZaria GravinEloise GraafClausCasimir GravinLeonore
Julia (CeesBuys) Anna Lucas FeliciaIsabel Samuel Bejamin(ceesbuys) Emma Pieterjr. Magali Eliane Isabel

Bronnen: Benjamin , Julia: http://royal-naturepress.nl (Niet zonder toestemming overnemen!) Isabel: Broer van Eva  & Overige foto's: RVD.
Alle leden van de koninklijke familie hebben een eigen pagina op deze site. Klik daarvoor HIER.
De voorlopige uitslag van de tweede ronde:

Heb je nog niet gestemd in de eerste en tweede ronde? Het kan HIER (Ronde 1)  &  HIER (Ronde 2) nog steeds

9 opmerkingen:

  1. Heel lastig, het zijn allemaal van die lieve kopjes. Maar ik ben toch voor Magali gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op Amalia gestemd.. ze blijft toch mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle Oranjekinderen hebben een plekje in mijn hart, maar toch wist ik meteen wie ik zou kiezen: Ariane. Wat een leuk gezicht zo met al die fotootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het tenminste is gelukt, want de website is uit de lucht, dus ik krijg geen bevestiging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg moeilijk, maar toch ook weer niet, ik kan niet anders dan stemmen op Amalia, dat blijft toch mn favorietje denk ik! Al zijn de andere oranjekinderen stuk voor stuk ook hele speciale kleintjes, allemaal zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen