Pagina's

zaterdag 23 oktober 2010

Quiz Waar of niet waar? {1}

Het leek mij wel leuk om verschillende soorten quizen of te wisselen daarom nu een nieuwe soort Quiz. Deze In deze nieuwe soort quiz steeds 5 'stellingen' waarvan jullie moeten zeggen of het waar is of dat het niet waar is. Ik ben benieuwd hoe het loopt er of het mischien niet te makkelijk of juist te moeilijk is. 

Waarofnietwaar
Wat is de bedoeling?

Hier onder staan 5 stellingen. Hiervan wil ik weten of ze juist of onjuist zijn.

De stellingen

1. Op koninginnedag 2010 waren er 13 leden van het koninklijke familie in Wemeldinge.

2.  Juliana en Prinses Carolina waren bruidsmeisjes bij het huwelijk van Prins Willem Alexander en Prinses Maxima.

3. Prinses Mabel is geboren als Mabel Martine los.

4. Prinses Margriet heeft naast de Nederlandse nationaliteit ook de Canadese nationaliteit.

5. Emma van Waldeck-Pyrmont volgde haar man Koningin Willem III op als koninging(in).


 De antwoorden kun je inleveren door te mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl , plaats dus geen antwoorden als reacatie!

Puntentelling
Voor elk juiste antwoord krijg je 2 punten. De gene die het als eerste inleverd krijgt daar nog 4 punten bij.

Ik ben benieuwd hoe het loopt , het is ook meer een test. Als het echt niet loopt zal de volgende quiz gewoon weer een wie ben ik quiz zijn. Dus laat je mening horen.

4 opmerkingen:

  1. Een erg leuke quiz en ik heb mijn antwoorden dan ook al doorgemaild.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig idee, ik ga het uit mijn hoofd proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook graag nog mee gaan doen, nu even geen tijd maar morgen dnek ik wel. mocht ik het vergeten, wil je me dan nog helpen herinneren via de mail?

    BeantwoordenVerwijderen