Pagina's

maandag 19 april 2010

Meer foto's uit Denemarken en 'Run For Watter'

School vraagt gewoon erg veel van mijn tijd en daardoor kan ik helaas niet veel update. Ik doe mijn best om toch te update maar ik denk dat ik pas zaterdag weer een update ga plaatsen. Ik zal in iedergeval op twitter wel berichtjes achter laten. De twitterberichtjes van mij vind je op http://twitter.com/royalfanmaris
..........................................................................................................................

Nog meer foto's van feest in Denemarken
Vrijdag{en Donderdagavond} waren er een aantal koninklijke gasten in Denemarken. Dit heeft mooie plaatjes opgeleverd: Een mooie foto van het theater! , Prins Willem-Alexander Prinses Maxima & koningin Beatrix reizen met de trein , Balkon sessie op vrijdagmorgen , Vrijdagmiddag reseptie in stadhuis Kopenhagen, Foto's van het gala van vrijdagavond , Nog meer foto's.HIER zijn ook nog nieuwe foto's bij geplaatst.

Prins Willem Alexander als nog aanwezig bij de Run for Water
Gisteren zou Prins Willem Alexander aanwezig zijn bij de begrafenis van de Poolse president en zijn vrouw, maar doordat er nog steeds problemen zijn met het vliegverkeer bleef de prins toch in Nederland en woonde hij als nog de Run For Water bij. Klik
HIER & HIER &HIER voor foto's.

3 opmerkingen: