Pagina's

dinsdag 27 april 2010

200ste reactie geplaatst op deze site en meer...

Gerrianne heeft op deze site afgelopen zaterdag de 200ste reactie op deze site geplaatst. Daarom heb ik een collage voor haar gemaakt. Vergeet je ook niet om eens even een kijkje te nemen op Gerrianne's site? Verder wil ik alle andere bezoekers ook bedanken voor hun reactie op mijn site. Ik kan helaas niet zo veel update maar toch heb ik in ruim drie maanden tijd toch al meer dan 200 reacties gekregen.
Voorgerrianne

Even wat dingetjes die ik nog wil melden:
Het nieuwe nieuwsoverzicht zal dit keer niet zaterdag online komen maar morgen al. Ook donderdag zal er ook nog een logje op deze site komen en vrijdag zal ik een speciale terug naar... plaatsen. Ik ga zelf niet naar koninginnedag en omdat ik een 'Terug naar het jaar' ga plaatsen zal er op deze site vrijdag geen aandacht zijn voor koninginnedag 2010. Natuurlijk zijn al jullie zelf gemaakte foto's van koninginnedag 2010 welkom! Je kunt ze mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl en dan zal ik ze MET BRONVERMELDING als nog plaatsen in een logje.

6 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat ik je foto's kan sturen..wat zou het mooi zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Gerianne! Mooie collage

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke collage, gefeliciteerd gerrianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke collage voor Gerrianne, gefeliciteerd daarmee. Fijn dat je al meer dan 200 reacties hebt gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel hartelijk bedankt, ik vindt hem super!

    BeantwoordenVerwijderen