Pagina's

zaterdag 10 april 2010

Quizz: Wie ben ik? {3} & Uitslag vorige Quiz

Hier is hij dan de 3de Wie ben ik? Quiz en de uitslag van de 2de wie ben ik? quiz. Ook met deze quiz kun je weer bonuspunten halen bij de quiz van Maaike


Wat is de bedoeling?


Hier onder zie je drie foto's van baby's/peuters. En van die personen op de foto wil ik weten


Wieishet3


1. Wat zijn/haar volledigen naam is.


2. Wie zijn/haar ouders zijn


3. Wanneer hij/zij is geboren.


De antwoorden kun je inleveren door te mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl , plaats dus geen antwoorden als reacatie! De uitslag komt op 15 of 16 Mei , de antwoorden kunnen tot 15 Mei ingestuurd worden


Puntentelling


Met deze quiz zijn punten te halen voor deze site en voor de site van Maaike. De punten hier zorgen naemelijk voor bonuspunten bij Maaike! Hoe ik de punten precies ga verdelen weet ik nog niet. In iedergeval krijgt de gene met de meeste goede antwoorden aan het eind een collage.


Het is denk ik lastig om er achter te komen wie het zijn , maar je kunt om hints vragen en daarna mag je gewoon nog je antwoorden veranderen! Doe gewoon mee en verander eventueel later je antwoorden. Als je niet je antwoorden niet veranderd krijg je 2 of 3 bonuspunten


Tip Zoals je mischien al een beetje kan zien. Het zijn oudere foto's de personen op de foto's zijn dus al wat ouder.


Uitslag van de vorige quiz


Vivian 15 + 3 Bonus(als eerste antwoorden opgestuurd en geen gebruik gemaakt van hints) = 18 Punten
Jenny 15 punten + 2 bonuspunten (Geen gebruik gemaakt van hints) = 17 Punten
Anja 15 Punten + 2 bonuspunten (geen gebruik gemaakt van hints) = 17 punten
Dagmar 15 punten + 0 bonuspunten = 15 punten


Het maximaal aantal te halen punten was 15 punten + 3 Bonuspunten = 18 Punten. De mensen die mee hebben gedaan bedankt voor het meedoen!


Als we deze uitslag optellen bij de uitslag van de 1ste Quiz is de uitslag als volgt:


Jenny  19 + 17 = 36 punten
Dagmar 18 + 15= 33 punten
Vivian 0+18 = 18 Punten
Anja  0+17 = 17 punten
Jannemieke 5 + 0 = 5 punten


In de eerste quiz was het maximaal aantal punten 19 en bij de tweede quiz was het maximaal aantal punten dat je kon halen 18. Als iemand 0 punten heeft heeft die gene die quiz niet mee gedaan.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat ik ze allemaal goed had! Maar deze ziet er nog veel moeilijker uit! Ik weet eigenlijk 1 kindje niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zeker meedoen, krijg je mijn antwoorden niet voor volgende eek vrijdag, wil je me dan nog een keer een herinnering sturen alsjeblieft?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk! Weet alleen die tweede met zekerheid, de andere heb ik gegokt..

    BeantwoordenVerwijderen