Pagina's

vrijdag 30 april 2010

Koninginnedag 2010

Vandaag was het weer zo ver het was weer Koninginnedag. De koninklijke familie bezocht Wemeldinge en Middelburg . Ondanks de regen werd het toch weer een gezellige dag in Zeeland. En kon de koninklijke familie na afloop terug kijken op een zeer geslaagd feestje. Koningin Beatrix sprak in haar toespraak haar dank uit naar de organisatie en sprak: ' U heeft ons en het land Koninginnedag terug gegeven' en late we hopen dat deze koninginnedag inderdaad het begin is van nog een paar geweldige Koninginnedagen met onze koninklijke familie. Ik ben zelf niet naar Zeeland geweest , maar Marieke en Jeanine hebben mij toestemming gegeven om hun prachtige foto's te plaatsen bedankt daarvoor! Ik wil jullie ook vragen om de foto's zonder hun toestemming niet over te nemen zonder hun toestemming.Dsc_3694Dsc_3705Dsc_3717Dsc_3718Dsc_3719Dsc_3730Dsc_3736Dsc_3764Friso_mabelDsc_3783 Maximakoor Prinses_anitaBernhard_en_pieterchristiaanDsc_3799Dsc_3801 Pieterchristiaan_anitaDsc_3832Dsc_3837Dsc_3852
De foto's hierboven zijn gemaakt door Marieke en mogen zonder haar toestemming niet over genomen worden.1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17 18 19 20 21_3
De foto's hierboven zijn gemaakt door Jeanine en mogen zonder daar toestemming niet overgenomen worden.  
Filmpjes


Nog wat leuke linkjes
Foto's van ANP:
Wemeldinge &  Middelburg

PPE Fotoserie

Patrick van Katwijk:

Wemeldinge &Middelburg

HIER , HIER Vind je nog meer foto's en Filmpjes van Koninginnedag op de officiĆ«le websites van de beide gemeentes. .

8 opmerkingen:

  1. Het was een geslaagde dag in Zeeland en ze zagen er mooi uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie koninginnedag! De Koninklijke Familie straalde, ondanks het slechte weer! :)
    Nee, ik ben er niet zelf geweest, helaas.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was echt geweldig. Super om mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en mooie fotos hebben ze gemaakt zeg, super dat je mag gebruiken, het was ondanks de regen een supermooie dag!
    Al mijn koninginnedag fotos staan imiddels online.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's van Marieke en Jeanine zijn heel erg mooi !
    Het nieuwe kapsel van Prinses Margriet vind ik wel geslaagd :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's in deze log zeg! En wat ziet Anita er toch prachtig uit!
    Ik was in Middelburg, zie voor m'n foto's mijn weblog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldige log met vele foto's; en allemaal even kleurrijk en helder en vrolijk! Fijn dat je ze mocht plaatsen van Jeanine en Marieke; ik heb er van genoten. Ik vind de outfit van prinses Aimee het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen