Pagina's

dinsdag 4 mei 2010

Even een update..

Ik was vandaag weg , ga morgen een dagje naar een pretpark en overmorgen ben ik ook een groot deel van de dag weg en heb dus weinig tijd over om updates te plaatsen , daarom komt er zaterdag gewoon weer een weekoverzicht. Ik heb de laatste week wel gewerkt aan een nieuwe lay-out en die heb ik nu online gezet. Ik heb ervoor gekozen om RVD foto's te gebruiken en de meeste foto's zijn niet echt heel erg actueel. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Stem je ook op de nieuwe pol? De oude poll ga ik geen uitslag van plaatsen, maar ik wil de mensen die gestemd hebben hier wel even bedanken.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind je nieuwe lay-out erg mooi, echt een blikvanger. Leuk met die kleine fotootjes erbij.En de achtergrondkleur en de letters zijn mooi aangepast aan de outfit van de koningin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke nieuwe layout, nog veel plezier in het pretpark!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kopfoto/lay-out! En veel plezier:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een super lay out heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kopfoto en lay-ouy, er zitten leuke foto's in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier overal!
    Ik vind het heel erg goed dat je foto's van de RVD en andere eerlijke foto's gebruikt. Waarom zou je iets doen wat strafbaar is? Vroeg of laat gaat het toch een keer mis. En dan komt de klap veel harder aan, dan dat je een paar kleine dingen moet veranderen.
    Ik zou willen dat veel meer mensen dat deden. We kunnen met z'n allen wel op een andere manier een oplossing vinden, om actueel te zijn. Dan klakkeloos foto's te kopieren.
    Je nieuwe layout is prachtig! Heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen