Pagina's

woensdag 31 maart 2010

150ste reactie geplaatst+ Uitslag van de Poll

Gisteren is door Annelien , beheerster van de site http://www.allroyals.web-log.nl , de 150ste reactie op deze site geplaatst. Voor haar daarom een collage. 

Een tijdje terug plaatste in de Poll

Wat moet er verbeteren aan deze site?

In totaal werd er (helaas maar) 12 keer gestemd. De de uitslag werd uiteindelijk:

Meer plaatjes 5 stemmen (41 2/3 %)

Meer updates 3 stemmen (25%)

Meer specials/thema logjes 2 stemmen (16 2/3 %)

Niks de site is goed zo 1 stem (8 1/3) 

Anders... (Mail me) 1 stem (8 1/3)

Iedereen die gestemd heeft bedankt. Ik ga mijn best doen om de site te verbeteren , maar daar heb ik ook jullie hulp bij nodig! Omdat ik zelf niet de mogelijkheid heb om foto's te maken van werkbezoeken , dopen etc. van de oranjes ben ik voor foto's afhankelijk van andere dus heb jij nog zelfgemaakte foto's van de nederlandse royals die ik kan gebruiken mail dan naar thedutchroyalfamily@live.nl Over een paar weken komt de poll weer online en ga ik kijken of jullie vinden dat het echt verbeterd is.

5 opmerkingen:

  1. Heaj Mariska!
    zou je me een mail willen sturen ivm met de quiz stopdatum??
    je hebt vast wel op mn weblog gelezen dat ik een tijdje heel druk was, maar ik ga er nu weer tegenaan!
    maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annelien, gefeliciteerd met je collage! Hij is leuk!! En met de verbeterpunten komt het vast wel goed, want je bent er al hard mee aan de slag gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen