Pagina's

donderdag 11 maart 2010

Terug naar... 11 Maart 2000

Vandaag een nieuwe serie op deze site namelijk terug naar.. In deze serie zal ik telkens een paar jaar terug in de tijd gaan en in een kort nieuws berichtje terugblikken op de gebeurtenis van toen. Vandaag neem ik jullie mee naar 2000.

APELDOORN 11 Maart 2000 - Vandaag heeft Prins Bernhard jr. zich officieel verloofd met Annette Sekrève. Het stel woonde al samen in amsterdam. De verloving vond plaats op paleis Het Loo in Apeldoorn , en de beide ouders van het stel aanwezig waren. Het paar liet weten op 6 Juli te gaan trouwen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nieuwe serie; deze foto's kende ik niet en ze zijn hartstikke mooi dus dat is natuurlijk alleen maar leuk! De onderste vind ik het mooist, mag ik die gebruiken voor één van mijn liefdeslogjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke dan zie ik de collage in het weekend wel via mijn mail.
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke serie, deze foto's had ik nog nooit gezien maar ze zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke serie! Ze zijn wel heel erg veranderd qua uiterlijk..!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie fotos uit de oude doos, heel leuk om ze weer eens te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een originele log! Leuk om weer eens terug te blikken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, onbekende foto's! Echt een leuk stelletje!

    BeantwoordenVerwijderen