Pagina's

donderdag 4 maart 2010

De Koningin en prins Willem Alexander op de foto met de madaillewinaarsvan de Olympische spelen

De afgelopen twee weken hebben we al foto's van prins Willem Alexander en prinses Maxima in Vancouver kunnen bekijken ondertussen zijn de spelen afgelopen en is iedereen weer thuis. Gisteren brachten de madaille winaars van de olypische spelen nog een bezoek aan koningin Beatrix en na afloop was er nog een foto moment met Koningin Beatrix ,  Prins Willem Alexander de medaillewinaars van de Olymische spelen. De RVD gaf hier twee mooie foto's van vrij
Olymischemedaillewinaarsopdefotom_7Olymischemedaillewinaarsopdefotom_5
Even een berichtje van mij. Zaterdag komt er natuurlijk weer een nieuwsoverzicht online maar ik ga nog meer update. Ik ben namelijk bezig met het eerste deel van Het fotoalbum van.... (van wie , of van wat is nog een verassing) die ik waarscheinlijk maandag online ga zetten! En ook ben ik aan het kijken of ik mischien nog een terugblik van de Olympische spelen ga maken. Oja zouden jullie ook nog willen stemmen op de poll?

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat ze bij de Koningin mochten komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie afsluiting de Olympische winterspelen 2010: een koninklijke huldiging! Mooie groepsfoto en goed dat Alexander er ook bij was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's leuk dat ook W-A er bij was

    BeantwoordenVerwijderen