Pagina's

zaterdag 7 februari 2015

Updates biografiepagina's

Zoals sommige misschien al gemerkt hebben zijn er aan de nieuwsberichten nieuwe 'tags' toegevoegd afgelopen week. Ik heb nu in de biografie pagina's  ( te vinden onder 'Over de Oranjes' ) van de volwasseneleden van de koninklijke familie deze tags gebruikt om te linken naar nieuwsberichten over het lid.  Op deze manier kun je dus via de biografie pagina's makkelijker zoeken naar bijvoorbeeld een opening die een lid heeft uitgevoerd.  Ik heb gelijk alle links gecontroleerd en ook heb ik (voor zover mogelijk) gecontroleerd of de functies van alle familieleden nog wel klopte.

Ik ben  nog aan het nadenken hoe ik de biografie pagina's nog interactiever kan maken. Hier mee bedoel ik dat het makkelijker wordt om via de biografie de berichten over recente activiteiten en ander nieuws van die persoon te vinden. Dat het er meer actualiteit te vinden is.
Ee eerste stap is gezet. Tips en suggesties zijn altijd welkom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten