Pagina's

donderdag 1 januari 2015

Nieuwjaar

Allereerst iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. 2015 al weer. Wat gaat de tijd toch hard. Morgen is het al weer vijf jaar geleden dat ik deze site na wat voorwerk echt online heb gezet en ben gaan update. En dat wil ik niet onopgemerkt voor bij laten gaan. Morgen zal er een speciale quiz online komen met (al zeg ik het zelf) een leuke prijs. Wat er verder nog gaat gebeuren ben ik nog druk over aan het denken. In elk geval ga ik speciale terugblik logs maken. Tips en ideeën zijn altijd welkom.. 
Voor nu heb ik alvast de lay-out veranderd en ook het welkomsfilmpje is weer geüpdatet 

Tot slot wil ik iedereen bedanken voor de reacties en bezoekjes aan deze site! 

1 opmerking:

  1. OOk jij en de rest van je lezers de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar met veel geluk, liefde en gezondheid. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat komen en gefeliciteerd met je vijfjarig bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen