Pagina's

woensdag 7 januari 2015

Vervolg vijf jaar The Dutch Royal Family.

Met de speciale quiz ben ik al gestart met de viering van het vijf jarig bestaan , maar daar gaat het niet bij blijven.
Met dank aan Anja heb ik wat leuke ideeën op gedaan voor extra logjes...


De vijfde van het gezin..
Als we terug gaan naar de tijd zien we dat er gezinnen zijn met vijf of meer kinderen.. In deze serie zal er van deze personen steeds  een uit uitgelicht worden.

De vijfde van de maand..
In deze serie zal ik elke vijfde van de  maand een gebeurtenis nemen wat in het verleden op die datum plaats vond.   Bijvoorbeeld (onder voorbehoud) het  diner in de eetzaal van paleis het Loo samen met o.a Koningin Elisabeth van Engeland en Koningin Beatrix,t.g.v. de glorieuze Willem III en Mary stuart herdenkingen op 5 juli 1988 , de geboorte van Prinses Irene op 5 augustus 1939 ,  de aankomst van Stadhouder Willem III in het Engelse Brixham (Begin  'Glorious Revolution') op  5 november 1688..

Zo vierden zij hun vijfde verjaardag.. 
Een log over hoe het leven van Koningin Wilhelmina ,  Koningin Juliana  , Prinses Beatrix , Koning Willem-Alexander en Prinses Amalia er uit zag rond hun vijfde verjaardag.

Lijst van vijf....
- buitenechtelijke kinderen
- opvallende uitspraken
aanvulling is welkom

Ook zal ik nog verder gaan met speciale terugblik op de afgelopen vijf jaar waar onder andere geboortes en fotosessies behandeld zullen worden. Het laatste deel van de serie  ben ik van plan om terug te blikken op verschillende hoogte en diepte punten van de afgelopen vijf jaar die ik niet een een van de andere delen kan onderbrengen. Ook voor deze serie zijn jullie ideeën welkom!

Alles is onder voorbehoud. Aanvullingen en andere ideeën zijn altijd welkom!

Tot slot van deze log nog even aandacht voor het volgende:
Vijf jaar een site bijhouden betekend ook terugkijken en dat zorg weer voor evalueren. Hier bij hoor ik graag ook jullie mening.
Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie mee willen werken aan een Enquête over deze site te vinden via  deze  link

Geen opmerkingen:

Een reactie posten