Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Weinig updates!

Helaas weer even een berichtje dat er weinig geupdate is en dat daar weinig verandering in gaat komen.

Door mijn studie (en andere zaken) heb ik helaas maar beperkt tijd en ook heb ik weinig zin/energie om echt aan mijn site te gaan werken. Ik heb niet heel veel inspiratie meer.

Ik volg de koninklijke familie nog wel en voor laaste nieuws kun je ook gewoon terecht op mijn twitter @royalfanmaris maar veel updates op de site gaan er niet komen.

Ik ga nog wel mijn best doen het een en het ander te plaatsen voor de troonswisseling.

Als jullie nog vragen of zaken hebben die jullie in een logje willen terug zien kunnen jullie mij dat altijd laten weten via mail , twitter of via een reactie op deze site. Ik ga dan proberen het te verwerken in een log.

Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is en vind het leuk dat mensen mijn site nog altijd weten te vinden!

Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten