Pagina's

vrijdag 1 februari 2013

Creatiewedstrijd















Het leek me leuk om rond de troonswisseling jullie in te zetten om voor een logje te zorgen. En dat gaan we op een creatieve manier doen. Via een wedstrijd.

In deze wedstrijd is het de bedoeling dat je al je creativiteit en orginaliteit gebruikt en iets leuks maakt met de troonswisseling. Dit mag van alles zijn. Een kopfoto, bannner, welkomsplaatje, bewegende bannner, bewegende welkom een avatar collages en zelf een verhaal of iets in die richting.

Als je een foto's gebruikt wil ik jullie erop wijzen alleen foto's te gebruiken van de RVD of van
jezelf.
RVD foto's vind je op  http://www.koninklijkhuis.nl/foto-en-video/portretfotos/ en  http://www.gahetna.nl/collectie/afbeeldingen/fotocollectie/zoeken/q/zoekterm/beatrix/q/commentaar/1/f/Serie_Collectie/Fotocollectie%20RVD%20--%20Koninklijk%20Huis (Let erop dat er bij de foto staat dat het een RVD foto is!) Mocht je hulp willen bij het kiezen van foto's mag je dat gerust aangeven!

Degene die mee wil doen moet voor 22 februari een berichtje sturen (Hier hoeft de creactie nog niet bij te zitten!)naar thedutchroyalfamily@live.nl , hierna zal zo snel mogelijk een datum komen waarop de creaties ingeleverd moeten zijn.

Hopelijk is het tot zover duidelijk , als er vragen zijn hoor ik het wel.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mariska,
    Wat een origineel plan! Ik wil zeker meedoen, al moet ik nog eens goed nadenken wat ik dan wel ga maken.. Je hoort het nog! Groetjes, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen