Pagina's

woensdag 30 januari 2013

Wat gaat er de komende maanden op deze site gebeuren?

Maandag heeft de koningin aangekondigd af te treden en de troonover te dragen aan haar oudste zoon Prins Willem-Alexander. Dit is natuurlijk een bijzonder moment in de geschiedenis van de nederandse monarchie. Er gaat veel gebeuren de komende maanden. Uiterraad zal dit niet onopgemerkt voor bij gaan op deze site.

Ik heb ondertussen alle info even op een rijtje gezet op een speciale pagina. Deze pagina zijn ik bijwerken bij nieuwe informatie.

In 2010 plaatste ik al een log over de inhuldeging van koningin Beatrix. Die kun je HIER bekijken.

Uiterraad zal ik de komende tijd terugblikken en ook vooruitblikken en op mijn site schrijven over de voorbereidingen voor de troonswisseling. Hoe ik het precies ga aanpakken ben ik nog aan het bekijken.

Ik ga mijn best doen jullie zo goed moeglijk op de hoogte te houden. Maar helaas heb ik volle week met stage en school en niet heel veel tijd om de website bij te houden.

Wordt ongetwijfelt snel vervolgt..

1 opmerking:

  1. Hoi Mariska,
    Ja, wat een veranderingen opeens allemaal; echte hoogtij-dagen voor ons Oranjefans. Ik kom zeker regelmatig bij je langs om te bekijken wat je er allemaal van maakt!
    Groetjes,
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen