Pagina's

donderdag 3 januari 2013

Nieuw jaar nieuwe kansen

Ik hoop dat jullie allemaal een goede jaarwisseling gehad hebben. Ik wel. Ik kijk al weer uit naar wat het komende jaar gaat brengen.

Allereerst nog even terugblikken. Gisteren was het alweer 3 jaar gelden dat ik bij weblog mijn website online kwam. In augustus 2011 ging het beheer veranderen en dat zorgde helaas voor veel problemen en ik stapte over naar blogger. Helaas zijn de afbeeldingen niet allemaal meeverhuisd en nog steeds moet ik nog veel afbeeldingen terugplaatsen. Het afgelopen jaar lag de site er ook verlaten bij.

Een nieuw jaar en nieuwe kansen en ik ga weer mijn best doen de site weer wat vaker berichten te plaatsen. En ik ben begonnen met een nieuwe layout.

Het komende jaar zijn er een aantal zaken die zeker niet on opgemerkt voorbij mogen gaan.
Zo zijn Prins Bernhard en Prinses Annette volgende week 12,5 jaar getrouwd ,  wordt koningin Beatrix  aan het eind van deze maand 75 en haar zus prinses Margriet mag eerder deze maand 70 kaarsjes uitblazen.
In November is er nog een huwelijksjubileum. Prins Constantijn is dan 12,5 jaar getrouwd met Prinses Laurentien.  En tot slot viert  prinses Amalia op 7 december al weer haar tiende verjaardag
Grote feesten verwacht ik niet , maar nieuwe foto's sluit ik zeker niet uit.

Daarnaast beginnen aan het eind van dit jaar de festiviteiten voor 200 jaar monarchie en staan er bij de buitenlandse royals nog huwelijken en geboorte in de planning.

Uiteraard gaat op deze website de zoektocht na het favoriete lid van de Nederlandse koninklijke familie door. Je kunt nog tot 6 januari ervoor zorgen dat jou favoriete royal in de finale komt.  Verder ga ik weer verder met het opnieuw plaatsen van afbeeldingen. Ik hoop het komende jaar meer logjes te gaan plaatsen met vooral  achtergrondinformatie en opinie

Ik hoop dat jullie het komende jaar weer zullen blijven komen.

2 opmerkingen:

  1. Leuk, die goede voornemens voor je website :) En ik vind je nieuwe layout erg warm aandoen, knap gedaan.Veel van de hoogtepunten die je opnoemd had ik nog niet aan gedacht, leuk! Enne, sorry, vergeet ik bijna de beste wensen te doen! Het allerbeste voor 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je site! Ik wens jou ook het beste in 2013. Het is nu al een feestelijke maand!

    BeantwoordenVerwijderen