Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

The dutch royal of the year 2012: Finale

De vorige editie is nog maar net achter de rug omdat het door de migratie een beetje rommelig was geworden, toch gaan we weer van start!

Ook dit jaar gaan we opzoek naar het leukste , aantrekkelijkste , liefste lid van de koninklijke familie, dit gebeurt door de 'The Dutch Royal of the year' verkiezing.

Gezien de tijd heb ik besloten dat ik maar een voorronde ga doen , een wildcard ronde en een finale.

Helaas is er niet heel veel gestemd in de voorronde , maar ik ga toch maar door!

Wat verlaat door een drukke week , maar hier dan eindelijk de finale ronde.

In deze ronde stem jij op jou favoriete lid van de Nederlandse koninklijke familie.
Je kunt op verschillende manieren stemmen:
1. Zet @royalfanmaris voor een tweet met jou favoriet
2. Mail je favoriet naar thedutchroyalfamily@live.nl
3. Laat een reactie achter op deze website.
4. Poll

Wie is jou favoriete royal?
Je kunt kiezen uit de onderstaande leden van de koninklijke familie:







Uitslag wildcardronde
De uitslag lag dicht bij elkaar. De uiteindelijke winnaar is geworden: Koningin Beatrix.

Vijf stemmen
Koningin Beatrix

Vier stemmen
Prins Friso
Prof. Mr. Pieter
Prinses Ariane

Drie  stemmen:
Prinses Mabel
Prinses Marilene
 
Twee stemmen
Prinses Amalia
Gravin Luana

Een stem
Prinses Annette
Prinses Annemarie
Emma
Prins Carlos

Geen stem
Julia
Prinses Anita

Hopelijk is het duidelijk en gaan er veel stemmen komen!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel moeilijk om een keuze te maken, ik denk dat ik voor prinses Alexia ga. Waarom?? Het is voor haar niet altijd makkelijk een prinsesje te zijn, ze is behoorlijk vaak verlegen maar het gaat steeds beter tijdens fotosessies. We zien steeds vaker de grappige, vrolijke Alexia terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor Beatrix.
    Zij gaat ondanks alle omstandigheden gewoon door met werk!
    Bewondering!!

    BeantwoordenVerwijderen