Pagina's

dinsdag 3 mei 2011

Bezoeker in de spotlights... Jenny (http://www.loekje19.blogspot.com/)

Al weer een bezoeker in de sporlights omdat ik door een van mijn trouwe bezoekers verrast werd met een mooie collage.



Als dank voor het plaatsen van reacties op haar site kreeg ik een mooie collage van Jenny. Bedankt Jenny!

Iedereen die nog nooit op haar site is geweest wil ik oproepen om dat zeker eens te gaan doen. Jenny maakt mooie collages en  verrast daar regelmatig haar bezoekers mee. Haar weblog heeft logjes over verschillende dingen. Zo plaatst ze logjes over dieren , kleine huis en natuurlijk over de koninklijke families van europa. Kortom voor ieder wat wils op http://www.loekje19.blogspot.com/

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de prachtige collage van Jenny. Jenny maakt altijd supermooie collages, ze is daar echt een ster in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de leuke reclame die je voor me gemaakt hebt. Fijn dat je de collage zo mooi vind en gaaf dat je hem geplaatst hebt!

    BeantwoordenVerwijderen