Pagina's

maandag 2 mei 2011

Site nieuws..

Het word een beetje standaard maar toch ga ik het weer melden: De site zal de komende tijd weinig geupdate worden.


Er is alleen een ding wat ik er aan ga toevoegen: Achter de scheremen ga ik werken aan uitbreiding van de site. Zo ga ik er eindelijk voor zorgen dat de geschiedenis pagina gevuld gaat worden , zal ik een pagina toevoegen met een overzicht van tv programma's met / over de oranjes  en ga ik ook de biografie pagnia's aanvullen. Zo lang ik hier mee bezig ben zal ik minder logjes plaatsen , maar ik zal wel  proberen de site up-to-date te houden.


Het zal allemaal wel even gaan duren aangezien over twee weken voor mij de examens beginnen. 


 


 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ben heel erg benieuwd!
    Heel veel succes met je examen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Standaard of niet zoals je zegt. School gaat voor en ik wens je norm veel succes met het komende examen. Toi toi toi

    BeantwoordenVerwijderen