Pagina's

donderdag 19 mei 2011

Prinses Laurentien en Prins Constantijn 10 jaar getrouwd

We zouden het door alle aandacht voor de verjaardag van prinses Maxima bijna vergeten, maar prins Constantijn en prinses laurentien waren deze week 10 jaar getrouwd. Op 17 Mei 2001 trouwden ze voor de wet en 19 Mei 2011 vond het kerkelijk huwelijk plaatst. Dit kon ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Omdat ik te wijnig tijd had om foto's op te zoeken en informatie erbij te zetten is het uiteindelijk een overzicht geworden van foto's uit het RVD archief (Met dank aan het nationaalarchief)

8 opmerkingen:

  1. Mooie uitgebreide log, met mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! En dan vooral de eerste serie, die ik niet kende. En die op het balkon is ook zo gaaf, wat een prachtig plaatje. Volgens mij zijn Constantijn en Laurentien nog steeds verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10 jaar geleden alweer. Gaat snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi overzicht! Leuk dat je bij die ene foto de oprijlaan van paleis Huis ten Bosch op de achtergrond ziet! Die foto's met de kinderen zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat idd erg snel! En wat een mooie foto's zitten er tussen.. Sommige ken ik haast niet meer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke log! De eerste foto's zijn best onbekend.
    De laatste 5 foto's vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beetje late reactie; maar hele leuke log!
    Vooral de eerste paar foto's zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen