Pagina's

maandag 23 mei 2011

800ste reactie geplaatst en updates..

Het is weer tijd voor een collage. De teller van de reacties staat op 820. De 800ste reactie is geplaatst door: Gerrianne.






















Dus weer een collage voor jou Gerrianne. Alle andere bezoekers wil  ik ook bedanken voor hun reacties.

En er zijn een paar updates geweest aan de website:

    De geschiedenis pagina is nu gevuld.

    De linkjes in de zijkolom zijn vervangen door afbeeldingen

    De nieuwslogjes zijn nu per maand te geordend

    De layout pagina is bijgewerkt

    De biografiepagina's zijn aangevuld met linkjes na logjes op de site en filmpjes.
    (Biografien zijn te vinden onder over de oranjes.)

    En ik heb links geplaats in de rechter zijkolom. Wil jij daar ook tussen? Laat een reactie achter of mail naar thedutchroyalfamily@live.nl

 Omdat we nu weer een half jaar veder zijn heb ik weer een Equete gemaakt die je HIER vind.  Dit keer is hij weer net iets anders gemaakt.

8 opmerkingen:

  1. Mag ik wat vragen? Ik kan de lay out onder aan de pagina niet vinden. Kun je een link geven? Al vast bedankt.
    ------------------------------------------------------------------
    Natuurlijk mag je dat vragen. De oude lay-outs zijn te vinden op http://thedutchroyalfamily.web-log.nl/home/layouts.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collage! En je hebt het maar druk met logjes en pagina's, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collage zeg, met de nieuwe foto's van Máxima! Ik ben erg gecharmeerd van je menuknopjes, leuk met die plaatjes en dat lettertype. Je hebt weer lekker veel werk verzet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie collage zeg! Gefeliciteerd Gerrianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super bedankt voor de super leuke collage. Ik zal hem zo snel mogelijk plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige collage! 't Zijn ook zulke mooie foto's...!

    BeantwoordenVerwijderen