Pagina's

zondag 2 januari 2011

1 Jaar The Dutch Royal Family



Het vandaag - 2 Januari 2011- precies 1 jaar geleden dat deze site online ging en ik deze website begon te update. Ondertussen zijn er 137 berichten geplaatst waarop 635 reacties zijn geplaatst.

In het afgelopen jaar heb ik veel lieve reacties gehad waarvoor ik jullie allemaal wil bedanken en ik ben weer vol energie om in 2011 voor te gaan zorgen dat er weer nieuwe logjes en extra's geplaatst zullen worden. Helaas heb ik door school niet zo heel veel tijd daarvoor , maar ik zal proberen dat creatief op te gaan lossen.

Het 1 jarig bestaan van deze website laat ik niet zomaar voorbij gaan. Ik heb een nieuwe lay-out geplaatst , een wedstrijd gestart.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk wist helemaal niet dat je site alweer een jaar bestond! Van harte gefeliciteerd! Hoop dat je nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat jaren doorgaat! Je doet het super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd met het 1jarig bestaan van je web-log. Ontzettend leuk dat je een nieuwe lay-out hebt, ik vind de kopfoto erg leuk gemaakt. Hopelijk ga je nog lang door, ik vind je web-log steeds leuker worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kopfoto heb je ervan gemaakt. Ga zo door zou ik zeggen. ik kom altijd met plezier naar je site. En alweer een jaar The duth royal family.
    VAN HARTE GEFELICITEERD EN NOG VELE JAREN ERBIJ, ALTHANS DAT HOOP IK VOOR JE.

    BeantwoordenVerwijderen