Pagina's

zondag 2 januari 2011

The Dutch Royal Family creativ contest


Het leek me leuk om eens een creatie wedstrijd te starten . Op andere site's heb je het ook, maar hier even de bedoeling van deze wedstrijd.

In deze wedstrijd is het de bedoeling dat je al je creativiteit en orginaliteit gebruikt en iets leuks maakt wat te maken heeft met het 1 jarig bestaan van deze website.  Dit mag van alles zijn.  Een kopfoto, bannner, welkomsplaatje, bewegende bannner, bewegende welkom een avatar collages en zelf een verhaal of iets in die richting. (Als je foto's gebruikt , gebruik dan alleen foto's die op deze site geplaatst mogen worden, dus eigen foto's , foto's van Marieke of de RVD).

Degene die mee wil doen moet voor 22 Januari een berichtje sturen  (Hier hoeft de creactie nog niet bij te zitten!)naar thedutchroyalfamily@live.nl , hierna zal zo snel mogelijk een datum komen waarop de creaties ingeleverd moeten zijn.

Hopelijk is het tot zover duidelijk , als er vragen zijn hoor ik het wel.

6 opmerkingen:

  1. Ik wil graag meedoen met je wedstrijd, moet nog wel even kijken wat ik ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik zal meedoen. Erg leuk idee dat je ook een wedstrijd gaat houden! 'k zal zo snel mogelijk een mailtje sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal nog even nadenken en kijken of ik fantasie heb :)
    Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, gaat snel, 1 jaar alweer!
    Ik denk dat ik mee ga doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met dit eerste jaar, je web-log wordt steeds beter! Ik heb een kopfoto gemaakt voor de wedstrijd en ga hem je nu mailen.

    BeantwoordenVerwijderen