Pagina's

vrijdag 31 december 2010

And The dutch royal of the year is...

Op deze site gaan we opzoek naar het leukste , aantrekkelijkste , liefste lid van de koninklijke familie, dit gebeurt door de 'The Dutch Royal of the year' verkiezing. Deze verkiezing heeft 3 voorrondes , een wirdcard ronde en een finale waarin een winnaar gekozen wordt.  En de winnaar is nu bekend...

Er zijn in totaal 20 stemmen uitgebracht en hier is de uitslag. Met voor mij wel een paar verassingen. (En van Anja begrijp is dus nu dat dat komt door dat de poll niet juist gewerkt heeft.)

Prins Willem Alexander , Prinses Alexia,  Prins Constantijn en Prinses Carolina kregen helaas geen stem in de finale ronde:



Koningin Beatrix , Prinses Ariane , Prinses Laurentien , Gravin Eloise, Prins Maurits en Tjalling kregen allemaal 1 stem.



Prinses Amalia en Prins Carlos kregen twee stemmen:



Prinses Marilene en Magali kregen allebei 3 stemmen.



Prinses Maxima kreeg 5 stemmen en is daarmee de winnares van "The Dutch Royal of the year' verkiezing van 2010.


De uitslag:


Helaas is er wat mis gegaan bij de poll. Anja vertelde mij namelijk dat ze op prins Maurits had gestemd , maar volgens de poll heeft niemand op Prins Maurits gestemd.

Ik zou het dus erg leuk vinden als jullie in de reactie (nog een keer) jullie favoriet zetten zodat er toch een goede uitslag komt. (Prins Maurits staat nou zo ie zo al bij de gene met 1 stem)

6 opmerkingen:

  1. Ik weet niet hoe jij aan deze uitslag komt, maar ik heb in ieder geval op maurits gestemd, daar ik dat een hele, leuke en toffe gast vind, dus hoe kan dit.............
    -------------------------------------------------------
    Ik snap het ook niet! Ik heb gewoon de linkjes gebruikt van de poll en zo als je ziet heb ik ook gewoon de uitslag daarvan gebruikt. Raar heel jammer... Ik zal de finale wel opnieuw starten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de uitslag ook heel verrassend inderdaad! Zelf heb ik gestemd op prinses Amalia, al vind ik haar moeder ook een goede winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De uitslag van de wedstrijd staat op mijn site met een collage!

    BeantwoordenVerwijderen