Pagina's

donderdag 6 januari 2011

Problemen met reacties plaatsen?

Ik kreeg een berichtje dat iemand gen reactie kon plaatsen op deze site en dat is gelijk een mooie gelegenheid om even te melden dat er dan nog meer mogelijkheden zijn omdat aan mij te laten weten of als nog je reactie te geven. Mensen die problemen hebben met het plaatsen van een reactie op de logjes kunnen een bericht in het Gastenboek achter laten , mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl , een twitter berichtje naar mij sturen of een krabbel achter laten op http://thedutchroyalfamily.hyves.nl. Genoeg mogelijkheden dus , als er echt meerdere mensen mijn die geen reactie kunnen plaatsen zal ik er wel achter aangaan , maar in dit geval lijkt het erop dat het maar een persoon is die geen reactie achter kon laten

2 opmerkingen: