Pagina's

dinsdag 18 januari 2011

Even een berichtje

Er zijn een aantal dingen die ik nog even wil melden. Dus even een mededelingsberichtje dan maar

Ik had gezegd dat je tot 15 Januari kon aangeven dat je mee wou doen "The Dutch Royal Family Creativ Contest" , maar ik heb het nu verlengt tot Zaterdag. Zaterdag zal de eerste ronde beginnen. Er komen meerdere rondes dus je hoeft zaterdag je creatie nog NIET te hebben ingeleverd alleen een mailtje dat je mee wilt doen  is voldoende! Klik  HIER voor meer informatie over de wedstrijd. Vragen kun je altijd mailen of in een reactie stellen.

De  QUIZ  staat ook al weer een tijdje online. Ik heb tot nu toe alleen van Anja en Jenny de antwoorden. Je kunt nog tot volgende week woensdag (26 Januari) meedoen aan de quiz.


Op de "The Dutch Royal Family" hyve staat een nieuwe poll. Klik  HIER om daar op te stemmen. (Je moet wel even inloggen op hyves , maarhoeft geen lid te zijn van deze Hyve)



4 opmerkingen:

  1. 'k heb gestemd op de poll, maar het kon pas na inloggen, dat zie je ook als het goed is in de reactie die ik er bij heb gezet!
    ----------------------------------------------------------------------
    Ik heb je reactie en krabbel gelezen. (En je op je reactie geantwoord) Het kan goed kloppen dat je niet kunt stemmen zonder in te loggen op hyves. Daar kan ik ook niks aan veranderen. Als het goed hoef je geen lid te zijn van The Dutch Royal Family Hyve om te kunnen stemmen. Er staat nu een stem bij de poll dus die is als het goed is van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De uitslag van de Amalia wedstrijd staat online!

    BeantwoordenVerwijderen