Pagina's

dinsdag 11 januari 2011

Het fotoalbum van... Prinses Alexia

'Het fotoalbum van...' In deze categorie maak ik een foto-overzicht van een van de oranjes en daarbij plaatst ik sbij elke foto een kort bijschrijft vanuit de persoon. Dit keer een kijkje in het fotoalbum van Prinses Alexia.

Op 26 Juni 2005 werd ik geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag. Een maand later was het al weer tijd voor de jaarlijkse zomerfotosessie en werd deze foto  gemaakt van mij en mijn papa , mama en grote zus prinses Amalia in de tuin van mijn huis.

Op 19 November 2005 werd ik gedoopt in de Dorpskerk in Wassenaar. Na deze kerkdienst moest ik nog even poseren voor de camera en werd deze officiele foto gemaakt.

Deze foto is gemaakt in  Oktober 2006 tijdens een van de geplande fotosessies. Ik had er niet heel veel zin in. Vlak na deze fotosessie werd bekend dat ik er een broertje of zusje bij zou krijgen.

Op 10 April 2007 kreeg ik een zusje Prinses Ariane.  Deze foto is (een van) de eerste familie foto's die werd vrijgegeven na haar geboorte.

Deze foto werd gemaakt tijdens de jaarlijkse zomerfotosessie die in 2007 op mijn verjaardag viel, deze weer dus ook met mijn kleine  zusje Prinses Ariane erbij.

Deze foto is  in Augustus 2007 tijdens onze zomervakantie gemaakt door mijn papa.


Deze foto is gemaakt tijdens de doop van mijn zusje Prinses Ariane op 20 Oktober 2007.


Deze foto is gemaakt tijdens een vakantie bij de familie van mijn mama in Argentinie in de kerstvakantie van 2007.  Mijn papa en mama hadden namelijk een fotosessie georganiseerd voor de fotografen en cameramensen aan het begin van onze vakantie daar.


Tijdens de zelfde kerstvakantie van de vorige foto is deze foto door mijn papa gemaakt. Deze foto is alleen van het einde van de vakantie in januari 2008 gemaakt.

Deze foto is gemaakt op 11 Juli 2008 tijdens de jaarlijkse zomerfotosessie.

Deze foto is vrijgeven in December 2008 voor de vijfde verjaardag van mijn zus Prinses Amalia.


Deze foto is gemaakt tijdens mijn eerste schooldag -29 Juni 2009- ik vond het best wel spannend en al die fotografen waren ook wel een beetje eng hoor. Gelukkig kon ik mama's hand vast houden.


Deze foto is gemaakt tijdens de zomerfotosessie van 2010. (op 5 Juli 2010). Ik werd wel erg verlegen van alle fotografen en cameramensen in onze tuin.


Deze foto werd gemaakt tijdens een fotosessie aan het begin van onze vakantie in Argentinie in de kerstvakantie van 2010/2011.

12 opmerkingen:

  1. Superleuk, na je aankondiging op Twitter was ik erg benieuwd wat je er van had gemaakt! Wat een lief meisje is Alexia toch! Mijn favoriete foto is die op het hobbelpaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke log! Wat heeft ze al een groot fotoalbum opgebouwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke log, alexia is een leuk meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief logje, geschreven door Alexia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah super mooi overzicht! Prachtige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie log :). Ze is over het algemeen vaak wel verlegen met fotosessies en met activiteiten, wat ook al wel wat schattigs heeft (en ook wel logisch). Ik denk dat ze buiten de camera's een vrolijke, enthousiaste kleuter is. Zoals Máxima ook weleens gezegd heeft, dat een kind van uitertste is: of heel erg lachen of juist huilen volgens mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen