Pagina's

woensdag 15 september 2010

Afbeeldinglinkjes


De meeste van jullie hebben het al , maar voor de gene die het wel willen leren zal ik proberen uit te leggen hoe je {bijvoorbeeld in een menu} afbeeldingen kan gebruiken als link.
Stap 1:
Stel een nieuw bericht op en voeg een afbeelding in:
Prinses Maxima
Stap 2:UntitledUntitled!

Klik op de afbeelding en vervolgens op het knopje van links en wijzig de link.
Stap 3:
Wil je de afbeelding in het menu? Kopieer dan de html-code naar een kolom item aan (via Dashboardbeheer en dan links)
Wil je een poll maken? Ga dan naar http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create, kopieer de linkjes (die je vind via html-code) naar de afbeeldingem.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is hoe je de link van een afbeelding wijzigt. Heb je vragen stel ze me dan gerust.

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor deze duidelijke uitleg. Eén vraagje nog: hoe kom je aan de html-code van het plaatje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er bijna, maar wat gaat er nu fout? In plaats van een plaatje staat er een tekstlink: (Loekie) die wel verwijst naar de pagina.. Weet jij wat ik nu nog mis doe?

    BeantwoordenVerwijderen