Pagina's

woensdag 8 september 2010

The Dutch Royal of the year 2010 {Ronde 1}

Op deze site gaan we opzoek naar het leukste , aantrekkelijkste , liefste lid van de koninklijke familie, dit gebeurt door de 'The Dutch Royal of the year' verkiezing. Deze verkiezing heeft 3 voorrondes en een finale. We beginnen natuurlijk met ronde 1. In deze eerste ronde zijn de mannen aan de buurt.

Stemmen is niet moeilijk , om jouw stem uit te brengen hoef je alleen maar op de foto van jouw favoriet te klikken.

In Ronde 2 zijn de vrouwen aan de buurt en in ronde 3 de kinderen. Per ronde zullen de drie met de meeste stemmen naar de finale gaan.

On this website we go looking for the best, most attractive, beloved member of the royal family in 'The Royal Dutch of the Year "election. This election has 3 heats and final. We start with the men.  You can leave your vote by clicking the picture of your favorite. Finaly, the three men with the most votes go to the final.


Prins Willem-Alexander Prins Friso Prins Constantijn
Prins Carlos. PrinsJaime Tjalling
Pieter Pins Maurits Prins Beranard  Prins Pieter christiaan Prins Floris 
Bernardo Nicolas

Bron foto's: Tjalling: Royal-naturepress.nl (Niet overnemen zonder toestemming), Bernardo & Nicolas: Royalty & Overige foto's: RVD.

Alle leden van de koninklijke familie hebben een eigen pagina op deze site. Klik daarvoor HIER


8 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Komen hierna de vrouwen en dan de kinderen?
    Ik ga voor prins WA.
    -------------------------------------------------
    Ik heb het er even bij gezet. Ja , de vrouwen en de kinderen komen nog. Per ronde gaan de drie met de meeste stemmen door. Dus je kunt in de finale op drie mannen , drie vrouwen en drie kinderen stemmen (er komt waarschijnlijk nog wel een tiende persoon , maar hoe ik dat ga doen weet ik nog niet precies)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er op deze manier erg proffessioneel uit! Leuk gedaan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik ga voor Willem-Alexander!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, een verkiezing! :) Ik ga voor Maurits!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uiteraard heb ook ik mijn stem uitgebracht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit ontzettend leuk bedacht, je bent echt professioneel, zo met die prachtige pasfotootjes waar je door op te klikken een stem uit kan brengen! Ik snap nog altijd niet hoe je dat kan doen! (Zoals foto's in de zijkolom zetten en daar een pagina aan vast maken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De wedstrijd is begonnen wie de leukste site heeft van jaar 2010 op mijn site

    BeantwoordenVerwijderen