Pagina's

vrijdag 17 september 2010

Quizz Wie ben ik? {5} & uitslag vorige quiz

En hier is hij dan de 5de en laatste  Wie ben ik? Quiz en de uitslag van de 4de Wie ben ik? Quiz. 

Eerder vermelde ik dat met deze quiz bonuspunten te halen waren bij  Maaike , maar die heeft haar website helemaal vernieuwd en de uitslagen van de vorige quiz niet meer. Wel heeft ze kunnen vinden dat Jenny het meeste punten had. Jenny krijgt aan het eind dan ook een bonuspunt.

Wat is de bedoeling?

Hier onder zie je drie foto's van baby's/peuters. En van die personen op de foto wil ik weten
Wieishet5


1. Wat zijn/haar volledigen naam is.

2. Wie zijn/haar ouders zijn

3. Wanneer hij/zij is geboren.

Let op! Het zijn niet allemaal kleinkinderen van Prins Bernard en Koningin Juliana.

De antwoorden kun je inleveren door te mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl , plaats dus geen antwoorden als reacatie!

Puntentelling
Eerder vermelde ik dat met deze quiz bonuspunten te halen waren bij  Maaike , maar die heeft haar website helemaal vernieuwd en de uitslagen van de vorige quiz niet meer. Wel heeft ze kunnen vinden dat Jenny het meeste punten had. Jenny krijgt aan het eind dan ook een bonuspunt. De gene met het meeste punten krijgt aan het eind een collage.

Je kunt om hints vragen en mag je gewoon nog je antwoorden veranderen! Doe gewoon mee en verander eventueel later je antwoorden. Als je niet je antwoorden niet veranderd krijg je 2 of 3 bonuspunten

Uitslag van de vorige quiz

Jenny 16 punten + 2 bonuspunten (Geen gebruik gemaakt van hints) = 18 Punten
Anja 11 punten ( Je had in plaats van Ariane Alexia bij nummer 3) = 11 punten
Vivian 16 + 3 Bonus (geen gebruik gemaakt van hints en als eerste antwoorden op gestuurd) = 19 Punten
Dagmar 16 punten + 0 bonuspunten = 16 punten

Het maximaal aantal te halen punten was 15 punten + 3 Bonuspunten = 18 Punten. De mensen die mee hebben gedaan bedankt voor het meedoen!

Als we deze uitslag optellen bij de uitslag van de andere Quizen is de uitslag als volgt:

Jenny  19 + 17+ 18 + 18 = 72 punten
Dagmar 18 + 15+15 + 16 = 64 punten
Vivian 0+18+17 + 19 = 54 Punten
Anja  0+17+5 + 11 = 33 punten
Jannemieke 5 + 0+ 0 = 5 punten

In de eerste quiz was het maximaal aantal punten 19 en bij de tweede en derde en vierde quiz was het maximaal aantal punten dat je kon halen 18. Als iemand 0 punten heeft heeft die gene die quiz niet mee gedaan.

4 opmerkingen:

  1. Ik weet ze allemaal, dus ik ga zeker mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska,
    Bedankt voor je reactie in mijn gastenboek http://www.koningsfan.dse.nl
    Je hebt ook een leuke weblog over het koningshuis.
    Groetjes Wills

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat er weer een 'wie ben ik' quiz is ook ik doe zeker mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke quiz! Mijn antwoorden zijn net verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen