Pagina's

donderdag 20 mei 2010

Quizz: Wie ben ik? {4} & Uitslag vorige Quiz

Zo ik heb ondertussen weer tijd gevonden om te update! En hier is hij dan de 4de Wie ben ik? Quiz en de uitslag van de 3de Wie ben ik? Quiz. Ook met deze Quiz kun je weer bonuspunten halen bij de quiz van Maaike

Wat is de bedoeling?

Hier onder zie je drie foto's van baby's/peuters. En van die personen op de foto wil ik weten

Wieishet4

1. Wat zijn/haar volledigen naam is.

2. Wie zijn/haar ouders zijn

3. Wanneer hij/zij is geboren.

Let op! Het zijn niet allemaal kleinkinderen van Prins Bernard en Koningin Juliana.

De antwoorden kun je inleveren door te mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl , plaats dus geen antwoorden als reacatie!

Puntentelling
Met deze quiz zijn punten te halen voor deze site en voor de site van Maaike. De punten hier zorgen namelijk voor bonuspunten bij Maaike! De gene met de meeste goede antwoorden krijgt aan het eind een collage.

Je kunt om hints vragen en mag je gewoon nog je antwoorden veranderen! Doe gewoon mee en verander eventueel later je antwoorden. Als je niet je antwoorden niet veranderd krijg je 2 of 3 bonuspunten

Uitslag van de vorige quiz

Jenny 15 punten + 3 bonuspunten (Geen gebruik gemaakt van hints en de eerste die de antwoorden stuurden) = 18 Punten
Anja Helaas geen van de drie personen had je juist , wel de juiste ouders. 3 Punten + 2 bonuspunten (geen gebruik gemaakt van hints) = 5 punten
Vivian 15 + 2 Bonus(geen gebruik gemaakt van hints) = 17 Punten
Dagmar 15 punten + 0 bonuspunten = 15 punten

Het maximaal aantal te halen punten was 15 punten + 3 Bonuspunten = 18 Punten. De mensen die mee hebben gedaan bedankt voor het meedoen!

Als we deze uitslag optellen bij de uitslag van de twee andere Quizen is de uitslag als volgt:

Jenny  19 + 17+18 = 54 punten
Dagmar 18 + 15+15= 48 punten
Vivian 0+18+17 = 35 Punten
Anja  0+17+5 = 22 punten
Jannemieke 5 + 0+ 0 = 5 punten

In de eerste quiz was het maximaal aantal punten 19 en bij de tweede en derde quiz was het maximaal aantal punten dat je kon halen 18. Als iemand 0 punten heeft heeft die gene die quiz niet mee gedaan.

5 opmerkingen:

  1. Hey leuk, weer een nieuwe quiz! Ik vind het van mezelf wel goed dat ik de vorige keer alles goed had, want ze waren lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke quiz is het, maar 'k heb echt géén verstand van wie wie is..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke quiz, maar ik zal niet weten wie wie is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil hem heel graag alsnog gaan maken, maar heb een vraagje... Er staat allemaal kleinkinderen van Juliana, maar 3 is toch een achterkleinkind? Wil je me het antwoord even mailen en gelijk de link naar de quiz van maaike?

    BeantwoordenVerwijderen