Pagina's

maandag 17 mei 2010

Even wat minder update..

Ik was van plan om vandaag de nieuwe quiz online te zetten , maar het gaat me gewoon niet meer lukken. Ik wil via dit berichtje ook even vermelden dat ik voorlopig naast de weekoverzichten en de uitslag van de quiz en de nieuwe quiz geen extra logjes meer zal plaatsen. Ik heb de afgelopen week weinig tijd gehad om te update en de komende twee weken zullen ook gewoon nog wel druk zijn , het is daardoor gewoon even niet mogelijk om veel te update. Ik vind het erg jammer en ga mijn best doen om ieder geval zaterdag een weekoverzicht te plaatsen en het logje over het officiële bezoek van Prof.Mr. Pieter van Vollenhoven en Prinses Margriet aan Canada bij te werken. Tot die tijd kun je nog al het andere nieuws , die toch veel in net iets uitgebreidere vorm is geplaast sinds 28 April , en de Terug naar.... 30 April 1980 bekijken

Hopelijk tot snel Mariska

7 opmerkingen:

  1. Mariska, fijn dat je dit ons meldt en voor mij geldt een hobby is mooi en leuk, maar je studie mag er niet onder lijden.
    Ga voor je studie/school, dan komt de rest vanzelf wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk moet je gewoon even pauze nemen als je het druk hebt; zodra je weer tijd hebt kun je van zelf weer loggen! Wel fijn dat je het even meldt. Ik ben benieuwd naar de quizuitslag! Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen