Pagina's

zaterdag 23 januari 2010

QUIZZ: Wie ben ik? binnekort online

Ja zoals gezegd een wedstrijd op deze site! Vandaag heb ik eraan gewerkt. Hij komt Dinsdag online maar omdat ik zag dat Maaike op haar site ook al zo'n soort quiz had toch meer even een berichtje over mijn wedstrijdje. Zoals ik al zei het lijkt op de quiz van Maaike. Ik heb van drie oranjes een babyfoto uitgekozen en daarover moeten jullie vragen beantwoorden. Ik denk dat het erg lastig is om te raden wie het is dus zal ik ben nog aan het nadenken over wat extratjes om het net iets makkelijker te maken. Maandag meer dus nog even geduld.. 


UPD Maaike stuurde me een mailtje met een ideetje hoe we het leuk kunnen doen daar dinsdag meer over.

3 opmerkingen:

  1. ik vind ik het geen probleem als je dezelfde soort quiz hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook niet, maar ik heb ff een leuk plan (vind ik zelf, ik mail je)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het niet erg als je dezelfde soort quizen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen