Pagina's

dinsdag 26 januari 2010

Quizz: Wie ben ik? (1)

Het heeft even geduurd maar hier is hij dan. De eerste Quiz. Zoals als gezegd is het het zelfde idee als bij Maaike om er voor te zorgen dat er op allebei de site's mensen mee doen kwam Maaike met het idee om samen te werken. De punten van deze wedstrijd tellen ook mee voor de wedstrijd van Maaike's site
Wat is de bedoeling?
Hier onder zie je drie foto's van baby's/peuters. En van die personen op de foto wil ik weten
1. Wie het is
2. Wat zijn/haar volledigen naam is.
3. Wie zijn/haar ouders zijn
4. Wanneer hij/zij is geboren.
Wieishet1
De antwoorden kun je inleveren door te mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl  , plaats dus geen antwoorden als reacatie!
Puntentelling
Met deze quiz zijn punten te halen voor deze site en voor de site van Maaike. De punten hier zorgen naemelijk voor bonuspunten bij Maaike! Hoe ik de punten precies ga verdelen weet ik nog niet. In iedergeval krijgt de gene met de meeste goede antwoorden aan het eind een collage.
Het is denk ik lastig om er achter te komen wie het zijn , maar ik zal als ik merk dat heel veel mensen het niet weten hints geven en na die hints mag je gewoon nog je antwoorden veranderen! Doe gewoon mee en verander eventueel later je antwoorden. Als je niet je antwoorden niet veranderd krijg je 3 Bonuspunten en als je een hint gebruikt krijg je 2 bonuspunten etc.
Tips
1. Zoals je mischien al een beetje kan zien. Het zijn oudere foto's de personen op de foto's zijn dus al wat ouder.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zeker van plan om mee te doen, als ik het dit weekend nog niet heb gedaan, zou je me dan een herinnerig wilen sturen? Ben door de drukte nogal vergeetachtig deze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mijn quiz meot je maar 1 plaatje kiezen (dat nog niet gekozen is) en dan in een reactie je antwoord geven!

    BeantwoordenVerwijderen