Pagina's

vrijdag 1 januari 2010

Avatars


De bovenstaande foto's zijn van de RVD en komen van de site http://www.koninklijkhuis.nl/ Deze foto's mogen zonder toestemming gebruikt worden voor niet commerciële dingen. De avatars mogen dan ook gewoon worden gebruikt voor eigen site's , hyves , ART Forum etc. zolang er je niet zegt dat ze van jezelf zijn.

Koninginnedag 2011


Koninginnedag 2012


De foto's die ik gebruikt heb voor de bovenstaande avatars van koninginnedag zijn gemaakt door Jannemieke. Avatars niet overgenomen worden zonder vermelding van deze site en de site van Jannemieke , http://royalpost.punt.nl/.

Heb jij een leuke foto waarvan je een avatar wilt? Mail dan je naam , de foto eventueel de tekst die je erop wilt en een voorbeeld avatar (van deze pagina of van bijvoorbeeld het ART- Forum) naar thedutchroyalfamily@live.nl

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je supergave avatars gemaakt zeg, zelfs met de nieuwe foto's van de fotosessie erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben weg van de avatars met de prinsesjes apart erop van de nieuwe foto van Ariane's eerste schooldag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Het is bijna weer koninginnedag. Kun je daar dan ook een avatar van maken. Dat zou ik leuk vinden. Van mij mag er dan: Koninginnedag 2011, Weerd en Thorn op. Kun je dan ook met meerdere foto's doen? Groetjes!
    -----------------------------------------------------
    Ik kan nu nog niet beloven dat ik avatars maak van koniginnedag 2011. De foto's hier boven zijn rechte vrije foto's van de RVD. Nou hoop ik , net als vorig jaar, weer toestemming te krijgen om foto's te plaatsen van van andere , maar het zijn niet mijn eigen foto's en kan ook niet met zekerheid zeggen of ik die voor avavatrs mag gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kun je hem dan ook scherp maken?????
    Als het niet kan maakt het niet uit hoooor!

    BeantwoordenVerwijderen