Pagina's

donderdag 26 maart 2015

Het fotoalbum van... gravin Luana

Vandaag viert gravin Luana haar tiende verjaardag.  We zien haar niet zo vaak  en haar verjaardag leek mij eens een mooi moment om het fotoarchief van de RVD in te duiken en een vervolg te geven aan de serie 'Het fotoalbum van...'


Foto gemaakt door Raymond Rutting.
Omdat oma in 2005 al weer 25 jaar koningin is poseerde ik in september 2005 met mijn oma , papa , mama , tantes , ooms , nichtjes en neef 

Een foto gemaakt tijdens mijn doop op 18 december 2005. Op de foto staan mijn mama , papa, mijn beide oma's , mijn (peet)oom  Constantijn, (peet)tante Eveline,  (peettante) Sophie Barones von der Recke en (peettante) Emma Bonino en ikzelf natuurlijk. 

Foto gemaakt door Jeroen van der Meyde 
18 juni 2006 werd ik grote zus. Mijn zusje heet Zaria. Deze foto waar ik samen met haar en oma op sta is gemaakt op 29 juni 2006.

Deze foto is gemaakt tijdens de doop van mijn zusje Zaria op 3 februari 2007. Op de foto mijn mama, papa, oma's en de peetooms en tantes van mijn zus Zaria: tante Nicoline. oom Willem-Alexander , Jaime (de neef van papa) , Ruben Abeling en Maria Luz Luano.

Foto gemaakt door Jeroen van der Meyde
Een foto met oma en mijn nichtjes en neef gemaakt in oktober 2006 en later vrijgegeven voor de verjaardag van oma. 

In 2008 werden zowel mijn mama als papa  40 jaar en dus poseerde ik in september 2008 met mijn mama , papa en zus.

Met mama , papa en zus Zaria tijdens de vakantie in Tavernelle in de zomer van 2009

Even met papa en zus op de foto tijdens de zomervakantie van 2010

Tijdens de vakantie doen we veel leuke dingen samen. Hier zijn we aan het kanoën tijdens de zomervakantie van 2010. Foto is gemaakt door Adam Anders

Nog een foto gemaakt door Adam Anders van de zomervakantie van 2010 

Op het eerste gezicht zomaar een foto, maar helemaal zomaar is het ook weer niet. Deze foto is voor mij een van de vele herinneringen aan mijn papa.  Hij overleed op 12 augustus 2013 nadat hij eerder onder een lawine terecht was gekomen.



Foto gemaakt door Robin van Lonkhuijsen
Op 17 februari 2014 poseerde ik met mijn mama , zus , oma , tantes , ooms , nichtjes en neef in de sneeuw tijdens de vakantie in Lech. Het was pas de tweede keer voor mij dat ik bij zo'n fotosessie was dat ik in de sneeuw moest poseren voor de pers. Beetje onwennig is het wel poseren voor zoveel camera's. Gelukkig kan ik lekker tegen mama leunen en ook wat tegen haar zeggen.


Voor alle foto's geld © RVD.  Als fotograaf bekend is staat het bij de foto. 

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan; war zal het moeilijk zijn voor die 2 meisjes om hun verjaardag te vieren zonder hun vader. Ik weet wat het is, mijn kinderen hebben hetzelfde mee moeten maken en dat gun ik niemand om een van de ouders al zo vroeg moeten te missen. Van harte en ik hoop dat je er een leuke verjaardag van hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie Anja. Zal voor jou ook moeilijk zijn geweest en vast ook nog wel eens moeilijk zijn dat je partner jong overleden is.

      Verwijderen