Pagina's

woensdag 1 januari 2014

1150ste reactie geplaatst

Vandaag zijn we weer begonnen aan een nieuw jaar. Morgen is het alweer vier jaar geleden dat ik deze site online zette. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties op de site, ook mails en andere berichtjes stel ik erg op prijs.

De teller staat onder tussen 1162 reacties. De 1150ste reactie is geplaatst door Vivian. Als bedankje een collage voor jou..



Ook het komende jaar zal ik verder gaan met de site. Ik ben al begonnen met een nieuwe layout en nieuw welkomsfilmpje en ik ben al aan het nadenken over nieuwe logjes. Sowieso ga verder met de serie over dopen en uiteraard zal ik ook aandacht geven aan het nieuws en belangrijke gebeurtenissen zoals de verhuizing van prinses Beatrix en het gezin van Koning Willem-Alexander, het 12,5 jarig huwelijk van het koningspaar en natuurlijk de geboorte van het eerste kind van Prins Jaime en prinses Viktoria en wie weet komt er nog wel een andere zwangerschapsaankondiging.

1 opmerking:

  1. Je hebt je site in een mooi nieuw jasje gestoken, en wat een mooie collage voor Vivian!

    BeantwoordenVerwijderen