Pagina's

donderdag 2 januari 2014

The Dutch Royal of the Year 2013: Finalisten bekend

Koning Willem-Alexander  , Prof. Mr. Pieter, Koningin Máxima , Prinses Mabel  en Gravin Zaria waren al door, maar voor de finale waren nog vijf plaatsen te verdelen... De uitslag polls en daarmee de definitieve lijst van finalisten van "the dutch royal of the year 2013"

Prins Friso - 4
Prins Maurits - 3
Prins Constantijn -3
Prins Pieter Christiaan 3
Prins Floris - 2
Prins Carlos kreeg geen stem.
(15 stemmen in totaal)

Prinses Annette - 6
Prinses Beatrix - 5
Prinses Carolina - 3
Prinses Marilène -2
Prinses Laurentien - 2
Prinses Aimee - 1
(19 stemmen in totaal)

Prinses Amalia - 4
Prinses Ariane - 4
Emma- 3
Prinses Alexia - 2
Benjamin - 2
graaf Claus Casimir - 2
Eliane - 1
Gravin Luana- 1
Isabella- 1
Magali , Anna , Julia , Lucas kregen geen stem
(20 stemmen in totaal uitgebracht)


Prinses Beatrix - 4
Prinses Annette - 4
Lucas - 2
Prins Pieter Christiaan-2
Prinses Ariane - 2
Prins Friso - 2
Prinses Amalia - 1
Prinses Alexia-1
Prinses Marilène - 1
Isabella - 1
Prins Carlos 1
Prins Maurits, Prins Constantijn , Prins Floris ,  Prinses Laurentien, Prinses Aimee, Prinses Carolina , Prinses Alexia , Anna, Magali , Graaf Claus Casimir, Julia, Gravin Luana, Eliane, Benjamin  , Emma  kregen geen stem.
(21 stemmen in totaal uitgebracht )

De uitslagen van de poll zorgt voor de volgende wildcard verdeling.
Bij de mannen gaat de wildcard naar Prins Friso ,bij de vrouwen naar Prinses Annette , Prinses Amalia en Prinses Ariane krijgen de extra plaatsen van de kinderen en de laatste plek wordt ingevuld door Prinses Beatrix. 

De finalisten zijn dus


Stemmen voor de finale ronde
We gaan nu door naar de finale en daar werkt stemmen als volgt:
Je kiest jou favoriete lid van de bovenstaande 10 finalisten en geeft die door aan mij door. Dit kan op verschillende manieren

- een reactie op deze site

- een tweet  naar @royalfanmaris

- een berichtje via www.facebook.com/TheDutchRoyalFamilyof

- een mail naar thedutchroyalfamily@live.nl 

Breng je stem uit voor 30 januari je stem uit,  31 januari zal de uitslag geplaatst worden

6 opmerkingen:

  1. Dit vind ik wel zo'n moeilijke keuze, dat ik er graag nog even over na wil denken. Mooi gedaan zo met al die fotootjes!! Voor mij zijn het allemaal Dutch Royals of the year, behalve prinses Ariane (die ik wel superleuk vind, maar ze heeft niet echt iets speciaals in dit jaar- haar zus Amalia dan weer wel, die is nu prinses van Oranje, werd 10 en is kroonprinses!- ) en als aanvulling hadden eigenlijk prins Bernhard en prinses Margriet er dan wel weer bij gehoord. Haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk ook gravin Luana.. die hoort bij het gezin van Friso. Gravin Zaria scoort dan weer net wat hoger vanwege het feit dat zij ook bruidsmeisje was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal mijn stem ook gaan uitbrengen! Je site ziet er super mooi uit!

    Ik wil jou ook graag veel geluk en gezondheid wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat prinses Marilene niet is gekozen, die hoort er voor mij ook echt tussen te staan;prinses Annette mag voor mij het lijstje uit en gravin Luana mag voor mij er ook gerust bij staan. En ook prins Maurits mag er voor mij bij en Pieter van Vollenhoven eruit. Dit is mijn mening.
    Allemaal nog de beste wensen en een mooi, gezond, gelukkig en hopende ook een mooi Koninklijk jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb er in bed nog over na gedacht.. Ik kom tot de volgende verdeling: koning Willem-Alexander, prinses Beatrix en prinses Amalia..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je reactie Jenny. Heb je van die drie nog een favoriet? Het is namelijk eigenlijk de bedoeling je op een iemand stemt.

    BeantwoordenVerwijderen