Pagina's

maandag 27 december 2010

Het fotalbum van.... het jaar 2010

Een nieuw logje in de serie 'Het fotoalbum van...'  Dit keer geen persoon maar een speciaal logje waarin ik de foto's die de RVD dit jaar heeft vrij geven bij elkaar heb gezet. Woensdag zal ik een overzicht plaatsen alles wat er dit jaar gebeurd is , maar nu dus  alvast een overzicht van de offciele foto's die de RVD dit jaar heeft uitgegeven..

28 Maart werd mijn zusje Eliane gedoopt en daar horen natuurlijk mooie foto's bij voor het fotoalbum. Na lang stil zitten in de kerk moest ik ook nog samen met mijn papa , mama , opa's en oma's en natuurlijk mijn zusje op de foto.  Groetjes Magali


Omdat 30 April 2010 dertig jaar kongin van Nederland ben heb ik mij laten fotograferen in Paleis Huis den Bosch.  Vriendelijke Groet Koningin Beatrix


Ook dit jaar moest ik samen met mijn zusjes en mijn papa en mama voor heel veel fotografen poseren. Gelukkig kon ik ook lekker spelen met de Vuvuzela en de voetbal. Hieronder de foto's van die dag. Groetjes Prinses Amalia


Mijn Papa en Mama waren 29 November 12,5 jaar getrouwd en daarom ging ik met Lucas , Felicia en natuurlijk papa en mama een dagje naar de efteling. Het was heel gezellig en we hebben ook nog even geposeert voor een nieuwe familie foto. Groetjes Anna.



Om ervoor te zorgen dat de pers ons tijdens de vakantie in Argentinie met rust laat hebben we op 19 December een fotosessie gehouden. Het was een beetje regenachtig , maar het heeft weer een aantal nieuwe familiefoto's opgeleverd. Hierna konden we lekker gaan genieten van de vakantie. Groetjes Prinses Maxima


Net als elk jaar heb ik ook dit jaar weer een kersttoespraak gehouden. Tijdens het opnemen is ook gelijk een nieuwe foto gemaakt. Vriendelijke groet Koningin Beatrix

6 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuk idee, en we zijn toch weer behoorlijk wat fotootjes rijker van onze Koninklijke Familie! Leuke stukjes heb je erbij geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een orgineel jaaroverzicht zeg! Leuk bedacht! Als je het zo in een overzicht ziet, heeft de RVD nog best veel foto's vrijgegeven dit jaar. De foto van de fotosessie in Argentinie is helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk jaaroverzicht zeg! Echt heel mooi gedaan! 'K ben benieuwd naar 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan met die persoonlijke stukjes :)

    BeantwoordenVerwijderen