Pagina's

vrijdag 16 augustus 2013

Weer thuis...

Ik ben weer thuis van vakantie. Dacht ik zondag nog niet ik niet echt nieuws zou missen voordat ik thuis was,  bleek dat maandag wel even anders. Het zat er wel aan te komen , maar toch was het nieuws van het overlijden van prins Friso wel onverwachts.. Ook op mijn vakantie adres drong het nieuws al snel door. Al lopend door de tuin van paleis Schonbrunn in Wenen (Oostenrijk) (paleis van keizerin Elisabeth/Sissi)  krijg ik meldingen van het overlijden van prins Friso en ik zal eerlijk bekennen dat was wel een kippenvel momentje!  Het was best lastig om op mijn mobiel, waarmee ik alleen op Wi-Fi (draadloos internet) kan, alles rond overlijden van prins Friso te volgen (en dan heb ik het nog geen eens over het aangekondigde huwelijk van Prins Jaime).  Ik heb dan ook maar even besloten morgen maar eens rustig de NOS uitzending terug te kijken , andere beelden terug te kijken , berichten te lezen en een mooi overzicht van het leven van prins Friso te maken voor deze site!

Ik sluit af met een mooi citaat van Prinses Mabel. Het komt uit een korte mail die prinses Mabel stuurde naar een kleine kring van intimi na het overlijden van prins Friso en werd door Pieter Winsemius vrijdag  16 augustus in Knevel en Van den Brink uitgesproken.  
"Vorig jaar is Friso naar de hemel geskied, hij is nu aangekomen."

Mijn condoleance aan de familie en in het bijzonder aan Prinses Mabel en de  Gravinnen Luana en Zaria. Ik hoop dat de familie na 1,5 jaar tussen hoop en vrees leven door het overlijden ook een stukje rust krijgt en dat ze kracht mogen krijgen om het leven zonder prins Friso voort te zetten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten