Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Draad weer oppakken

Het zwarte lint op de officiële website is al weer een paar dagen weg, het eerste persbericht over een activiteit al weer verstuurd en zoals voor een groot deel van Nederland zit ook voor de Nederlandse royals de vakantie er (bijna) op.

Vrijdag was de eerste ministerraad na de vakantie en ik verwacht dan ook dat Minister President Rutte vandaag weer langs gaat bij de koning. Koning Willem-Alexander heeft in ieder geval morgen Ban Ki-moon een diner aangeboden en woensdag zal hij aanwezig zijn bij de start van de viering 100 jaar Vredespaleis. Prinses Beatrix is woensdag bij een concert van Europees jeugdorkest.

Kortom de koninklijke familie pakt de draad weer op na de vakantie en het overlijden van prins Friso. Mijn eerste idee was om de kopfoto met het gezin van prins friso iets langer boven de site te houden, maar ik heb nu toch maar besloten de kopfoto die ik vlak voor de vakantie plaatste weer terug te plaatsen. Het blijft verdrietig voor de koninlijke familie en het zal ook de komende tijd niet altijd makkelijk zijn om vrolijk de activiteiten af te werken. Toch pakt de familie pakt de draad weer op. Ik wens ze daarbij succes, kracht en alle goeds.. 

Qua logjes ben ik nog niet helemaal er over uit wat ik ga doen. Sowieso zal ik gewoon logjes maken over dingen die te maken hebben met de actualiteit, maar wat voor extra logjes ik nog ga plaatsen denk ik nog over na

Geen opmerkingen:

Een reactie posten