Pagina's

donderdag 2 mei 2013

Site weer bijgewerkt!

Ondertussen zijn de logjes over de troonswisseling gevuld en ik ben verder aan de slag gegaan met update.

Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik de kopfoto veranderd. Ook de pasfoto's van de koning en koningin en prinses Beatrix  in de zijkolom zijn aangepast en de agenda geupdate!

Daarnaast heb ik op de biografiepagina's van koning Willem-Alexander , Koningin Maxima en Prinses Beatrix de titels , (ere)functies aangepast een nieuw foto en tvuitzendingen geplaatst. Bij prins Maurits heb ik ook de wijziging van zijn melitaire functie verwerkt en bij prinses Amalia de titel aangepast.
En ook heb ik het logje over verschil koninklijke familie en koninklijkhuis weer even geupdate.

Ik hoop de offciele foto van het koninklijkgezin die 30 april is gemaakt nog op groter formaat te kunnen downloaden en dan ook de fototjes van de prinsesjes aan te passen.

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan!! Ik vind je kopfoto erg leuk geworden, ook de fotootjes in de zijkolom, je kunt ze dan extra goed bewonderen, lijkt het wel! Fijn en heel leuk is het dat we de mooie officiƫle foto nu ook groot kunnen downloaden! De prinsesjes Alexia en Ariane staan er geweldig op.

    BeantwoordenVerwijderen